تبلیغات خارج از خانه در دوران رکود
صرف نظر از این که آیا ما به سمت رکود پولی دیگری حرکت می کنیم، تبلیغات در آذرشهر مبهم است. موقعیتهای مداوم میتوانند به ما در ارزیابی نزدیک شدن به یک آرامش تجاری کمک کنند. به دلیل این آسیبپذیری، سازمانهای متعددی در مناطق خاص شروع به کاهش خواهند کرد. این جذابیت ممکن است خود را برای کاهش برنامه مخارج عمومی شما معرفی کند. به طور کلی انتظار می رود یکی از مناطق اصلی تریم شود. همانطور که نتیجه می گیرید که چه چیزی باقی می ماند و می رود، ارزش تبلیغات خارج از خانه (OOH) را تخفیف ندهید. تبلیغات
جایی که OOH عمومی بازدید می کند
در هر صورت، زمانی که اقتصاد دچار رکود می شود، افراد هنوز در حال حرکت هستند. رفتن به محل کار، یا ضربه زدن به آسفالت برای به دست آوردن خط جدیدی از کار، در صورت توانایی، افراد در سراسر شهر هستند. این بدان معناست که با گشودگی به ترویج OOH ادامه داد. همانطور که عموم مردم ما از همه گیری کووید بهبود می یابند، افراد به برنامه های روزانه خود باز خواهند گشت. وسایل نقلیه در هر صورت با تابلوهای تبلیغاتی حرکت خواهند کرد. حومه شهرها در هر صورت به وسایل حمل و نقل عمومی خواهند رفت و تبلیغات را در حین حرکت مشاهده می کنند. کاهش ارزش دلار به معنای باز بودن کمتر برای این بخش ساده ازدحام است. شرکت های تبلیغاتی در آذرشهر
از آنجایی که سازمان های مختلف تبلیغ OOH خود را رد می کنند، انتخاب شما برای بالا نگه داشتن بیلبوردها می تواند به تصویر شما کمک کند. به دست آوردن کشش محکم در مناطق با ترافیک بالا به شما کمک می کند تا کیفیت قابل توجهی کسب کنید. ادامه با صراحت می تواند به انتقال سازمان شما به موقعیت برتر در میان رقبا کمک کند. این امر می تواند باعث افزایش بخشی از صنعت کلی و مزایای گسترده شود.
حفظ نیرو
آنچه در مورد بیلبوردها و سایر تبلیغات خارج از منزل ضروری است، ظرفیت آن برای یادداشت برداری است. همانطور که توسط یک مطالعه نیلسن در سال 2019 نشان داده شد، 81٪ از بزرگسالان مورد مطالعه یک بیلبورد را در یک ماه انفرادی دیدند. 55 درصد یک بیلبورد کامپیوتری دیدند. آنها فقط نگاهی گذرا به همه چیز در نظر نمی گیرند. هشت و پنج درصد از کسانی که یک بیلبورد را دیدند، پیام تبلیغاتی آن را دیدند. این اعداد زمانی که به تمایل منظم افراد نسبت به تبلیغات فکر می کنید بسیار بزرگ هستند. فرد عادی به نظر می رسد گذشته یا از تبلیغات آنلاین کلیک می کند. آنها سریع به جلو می روند یا از تبلیغات تلویزیونی دور می شوند یا تلویزیون را خاموش می کنند. بیلبوردها به سختی قابل توجه نیستند، به همین دلیل است که بدون توجه به شرایط اقتصادی، از تبلیغات دلار استفاده مناسبی می کنند. مجری تبلیغات محیطی در آذرشهر
صفر کردن در مسافت طولانی
این تکنیک با به صفر رساندن تأثیر تلاشهای تبلیغی شما مرتبط است. بیشتر سازمانها تلاشهای کوتاهمدت، میانمدت و بلندمدت را به نمایش میگذارند تا هر نقطه از بازار را ملزم کنند. رکود به ندرت طولانی مدت است. در حالی که به نظر می رسد یک مسئله طولانی است، اما باید فقط برنامه های لحظه ای را تحت تأثیر قرار دهد. همراهی با برنامه های تبلیغاتی طولانی مدت می تواند به عنوان یک سرمایه گذاری به شما خدمت کند. بیلبوردها به طور مداوم بخشی پربار از تکنیک های طولانی مدت بوده اند، بنابراین بهتر است آنها را از دست ندهید. تبلیغات
چگونه تبلیغات OOH به تصویر شما کمک می کند
استفاده از تبلیغات OOH در فصول آسیبپذیری مالی به شما یک راه ایدهآل برای تعامل با جمعیت میدهد. نقاط مشکل عادی را هدف قرار دهید و پیام خود را تغییر دهید. OOH عمومی فضاهای تبلیغاتی دیده شده در اطراف را می دهد که می توانید برای پیام استفاده کنید. درستی کسب و کار خود را نشان دهید همانطور که به کسانی که بیشترین ضربه را می بینند کمک کنید. از بیلبوردها و بنرها برای پیشبرد معاملات، پیشنهادات استثنایی و انگیزه های ارزش گذرا استفاده کنید. یک ماموریت طراحی شده برای محیط مالی فعلی. در این موقعیتهای دردسرساز برای منطقه محلی حضور داشته باشید. نیروهای انگیزشی مانند بدون بهره مالی، کوپن یا پیشنهادات فوق العاده را به پیش ببرید. هنگامی که اقتصاد شروع به بازگشت به حالت کمانه کرد، به روش معمول ترویج OOH خود بازگردید. هرگز فضای قابل توجه را از دست ندهید.
چرا OOH حتی در شرایط رکود معقول است
علیرغم این واقعیت که برنامه های مالی در طول دوره رکود سخت می شوند، هزینه تبلیغات خارج از خانه اغلب کاهش می یابد. همانطور که سازمان ها برنامه های مالی ترویجی خود را کاهش می دهند، سهام بیشتری باز می شود. این باعث می شود بخش تجاری با سرعت در حال حرکت باشد. سازمان هایی که امیدوارند با کیفیت خود در بیلبوردها و بنرها پیش بروند، برنده می شوند. این در مورد تبلیغات اینترنتی و تلویزیونی دقیق نیست. این نرخ ها، در طول رکود، می توانند افزایش یابند. برای حفظ صمیمیت برنامه مخارج با توجه به تبلیغات، انواع تبلیغاتی را که بیشترین هزینه را به همراه خواهد داشت کاهش دهید. این یک حرکت مشتاقانه است که به شما امکان می دهد باز بودن را گسترش دهید. تبلیغات
آنجا بمان
تاریخ نشان داده است که همگام شدن با یا در هر صورت، اضافه کردن مقداری اضافی به برنامه مالی پیشبردی خود در طول رکود می تواند به نگرانی اصلی شما کمک کند. با گشاده رویی به جمعیت خود ادامه دهید، می تواند به شما اجازه دهد در هر شرایطی، در یک اقتصاد آسیب پذیرتر، معاملات را گسترش دهید و بخشی از کیک را بدست آورید. برای مطالعه اینکه چگونه تبلیغات خارج از خانه می تواند به کسب و کار شما کمک کند، با رسانه Outdoor Effortless تماس بگیرید. ما آمادهایم تا برنامهریزی را با شما در مورد ماهرترین روش برای اطلاعرسانی مناسب در طول انجام دهیم