مخاطبان شما در حوزه کاریتان شرکت های تبلیغاتی زرقان

بسیاری از شبکه‌های با ارائه ‌دهندگان داده‌ های تلفن همراه یکپارچه می‌شوند تا دیدی تاریخی از جمعیت‌ شناسی مخاطبان و حرکت در اطراف نمایشگرها یشان داشته باشند. می‌توانید از این داده‌ها برای کمک به تصمیم ‌گیری بهترین صفحه ‌نمایش برای کمپین شما هستفاده کنید. تبلیغات

اما برای یک لایه اضافی از زمینه، برخی از نگاهی بی ‌درنگ به افرادی که در حال حاضر در آن منطقه هستند، ارائه می‌دهند. این کار را می‌توان با حسگرهای دوربین انجام داد که مواردی مانند جمعیت‌شناسی مخاطب، زمان اقامت، تعامل و موارد دیگر را تشخیص می‌دهند.

در صورت وجود شرایط مناسب، می توان از داده ها برای راه اندازی کمپین شما هستفاده کرد. برای مثال، یک شرکت ریش تراش ممکن هست بخواهد فقط زمانی کمپین خود را اجرا کند که درصد بیشتری از مردان در آن منطقه باشند. شرکت تبلیغاتی در زرقان

 

تاریخ و زمان تبلیغات

این یک روش نسبتاً ساده هست، اما هستفاده از زمان روز یا روز هفته می تواند به طور قابل توجهی کمپین شما را بهبود بخشد. به جای اینکه کمپین خود را همیشه اجرا کنید، می توانید تنها لحظات مرتبط با مخاطبان و کسب و کار خود را انتخاب کنید.

همچنین می توانید بسته به زمان خلاقیت های مختلفی را آماده داشته باشید. برای مثال، یک رستوران می‌تواند برای صبحانه از ساعت 6 صبح تا 11 صبح، یک تبلیغ ناهار در ظهر، و یک نوشیدنی ویژه بعد از کار را در ساعت 4 بعد از ظهر نمایش دهد.

جهان تبلیغات

با نگاهی به رویدادهای جاری جهان، می توانید حس انسانی را به کمپین های خود اضافه کنید. این محرک‌ها می‌تواند تقریباً هر چیزی باشد که می‌تواند توسط یک فید داده در زمان واقعی ارائه شود، مانند آب و هوا، قیمت سهام، امتیازات ورزشی، برنامه‌های قطار و موارد دیگر! مجری تبلیغات در زرقان

 

برای مثال، کمپبل ها از آب و هوای پایین تر از دمای معین برای راه اندازی کمپین سوپ داغ خود هستفاده کردند. موجودی را زمانی که سطح گرده در مناطق جغرافیایی خاص افزایش یافت، فروشاری کرد.

زمینه تبلیغاتی شما

در حالی که بخش قبلی به رویدادهای خارجی نگاه می‌کرد، می‌توانید از رویدادهای داخلی نیز برای راه‌اندازی کمپین خود هستفاده کنید، زیرا برخی از توانایی وارد کردن داده‌های منحصربه‌فرد خود را به شما ارائه می‌دهند. این می تواند نه تنها برای ارائه تجربه بهتر به مخاطبان شما هستفاده شود، بلکه می تواند برای بهینه سازی هزینه کمپین شما نیز هستفاده شود. تبلیغات

برای مثال، نام تجاری سوپرمارکت ، از میزان فروش، داده‌های فروش فروشگاه و در دسترس بودن موجودی انبار برای تازه‌سازی و بهینه‌سازی خلاقیت خود در فضای باز هستفاده کرده هست.

همه تبلیغات خود را کنار هم بگذار 

عملاً هیچ محدودیتی برای انواع داده هایی که می توان از آنها برای راه اندازی محتوا هستفاده کرد وجود ندارد. با همپوشانی چند تریگر، می‌توان با هدف‌ گیری خود به روش‌هایی که تا کنون امکان‌ پذیر نبود، دانه‌ بندی شد. یک یا چند مورد از این محرک‌ های داده می‌توانند جرقه‌ ای برای تبلیغات خلاقانه و جذاب ایجاد کنند که نه تنها به تنهایی موفق می‌شوند، بلکه به افزایش عملکرد کمپین‌ های گسترده ‌تر همه ‌کاناله شما نیز کمک می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه ‌ای، سری ویدیوهای آموزشی کوتاه برنامه‌ نویسی را بررسی کنید و سپس دانش تازه کسب‌ شده خود را با برنامه رایگان گواهینامه برنامه‌ نویسی آزمایش کنید.

کمپین ماه فوریه به شرکتی می رسد که برای اولین بار در بیلبورد قرار می گیرد، به طور موثر انجام می شود. آموزش و پرورش مسئولیت بازگشایی کشور را بر عهده دارد، و بنابراین هرگز زمان بهتری برای هدف قرار دادن والدین و دانش آموزانی که برای بازگشت به مدرسه آماده می شوند، نبوده هست.