بیلبوردها بخشی از مناظر هر شهر یا شهرک هستند. شرکت های تبلیغاتی دروازه قرآن آنها تکامل یافته اند و با تغییرات پیشرونده در فناوری و زیرساخت های شهر سازگار شده اند. آنها برای نمایش همه ابزارها، محصولات و خدمات جدیدی که در بیش از 100 سال گذشته تغییر و نوآوری را برای بشر به ارمغان آورده اند، استفاده می شوند. در زمان کنونی، برخی از بیلبوردها از فناوری دیجیتال برای نمایش صفحات متحرک استفاده کرده اند. این صفحه نمایش های دیجیتال به مکان های دیدنی و توریستی در شهرهای خاصی مانند میدان تایمز نیویورک و سیرک پیکادیلی در لندن تبدیل شده اند.تبلیغات

بیلبوردها به انواع مکان‌های جدید اضافه شده‌اند تا تقاضای فزاینده کسب‌وکارهای بیشتری را که به دنبال تبلیغات هستند، برآورده کند. تابلوهای تبلیغاتی در کنار اتوبوس‌های مدرن، در ایستگاه‌های مترو، ایستگاه‌های اتوبوس… و این فهرست ادامه دارد! حتی با تکامل تبلیغات دیجیتال، بیلبوردها همچنان قوی هستند، در حال تکامل و تطبیق با زمان هستند. مجری تبلیغات محیطی دروازه قرآن

برنده کمپین ماه ما Fenster Glazing است! آنها نشان دادند که پیام‌های ساده که با حروف درشت نمایش داده می‌شوند به طور موثر چشم مشتریان شما را جلب می‌کنند. این بیلبورد با پیام کوتاه و شیرین خود (و کمی طنز) توجه بسیاری را در قلب میلتون کینز به خود جلب کرده است. بنابراین، چه چیزی در این بیلبورد وجود دارد که آن را متمایز می کند؟

موقعیت مکانی – این بیلبورد که در مرکز میلتون کینز قرار دارد، حداقل 600000 بازدید در هفته دارد! ناگفته نماند که تابستان فصل نوسازی خانه است و میلتون کینز خانه های زیادی دارد که پر از مشتریان بالقوه است که به دنبال استفاده از خدمات آنها هستند. ترکیبی از بهنگام بودن و موقعیت مکانی ایده آل ثابت می کند که برای مشاغل بسیار تأثیرگذار است.

متن ساده - متن روی این بیلبورد واضح و مستقیم است. رنگ فونت پررنگ و دو رنگ، خواندن آن را آسان کرده و توجه بینندگان را به خود جلب می کند. تضاد بین مشکی و سبز روشن ملایم و خوشایند چشم است، در حالی که به طور ظریف تیتر مهم و خط خنده دار پانچ را برجسته می کند.

تصویرسازی قوی – عکس پنجره باز در کنار بیلبورد به وضوح نشان می دهد که فنستر گلیزینگ در نصب و نگهداری پنجره تخصص دارد. این تصویر یک غروب زیبا و بهشتی را نشان می‌دهد که به بینندگان احساس آرامش و آرامش می‌دهد و در عین حال یادآوری ملایمی است که زمان آن است که پنجره‌هایشان را برای غروب‌های تابستانی زیبای پیش رو زیبا کنند... و فنستر برای کمک کردن در دسترس است! تبلیغات

تخمین زده می شود که هر فرد به طور متوسط ​​روزانه در معرض 6000 تا 10000 آگهی قرار گیرد. این مقدار خیره کننده است! بنابراین چگونه می‌توانید تبلیغ بیلبورد خود را برای مشتریان خود متمایز کنید و در میان سر و صدای تبلیغاتی نفوذ کنید؟ با سرمایه گذاری در یک بیلبورد جهت دار، مشتریان را از درب عبور دهید!

بیلبورد جهت دار چیست؟

بیلبوردهای جهت دار عموماً بزرگ، پررنگ و ساده هستند. هدف آنها این است که مشتریان را مستقیماً به سمت کسب و کار شما هدایت کنند، از جمله برخی از مسیرها، مانند یک فلش، دستورالعمل های گام به گام، یا اندازه گیری مشخصی از فاصله. به این تابلوها به عنوان یک نوع ابزار GPS فکر کنید که مشتریان را مستقیماً به شما راهنمایی می کند!