کمپین های تبلیغاتی
تبلیغات ترانزیت معمولاً تبلیغاتی است که بر روی هر چیزی که حرکت می کند، اجاره بیلبورد تبلیغاتی در مسیر سالن اجلاس مانند اتوبوس، تبلیغات مترو، کامیون، کامیون های حمل غذا، و تاکسی قرار می گیرد، اما همچنین شامل تبلیغات ثابت و الکترونیکی در ایستگاه ها و سکوهای قطار و اتوبوس است. تبلیغات فرودگاهی که مخاطبان مسافرتی را مخاطب قرار می دهد در این دسته قرار می گیرد. تبلیغات در قطارهای مترو این روزها بسیار محبوب شده است، به ویژه در هند. شهرداریها اغلب این شکل از تبلیغات را میپذیرند، زیرا درآمدی برای مقامات شهری و بندری فراهم میکند.
مبلمان خیابانی، حملونقل، و قالبهای رسانه جایگزین 34 درصد از کل درآمد فضای باز در ایالات متحده را تشکیل میدهند. برخی از این قالب ها درصد بیشتری از تبلیغات ملی نسبت به بیلبوردهای سنتی دارند. شرکت های تبلیغاتی در مسیر سالن اجلاس
دیجیتال خارج از خانه
دیجیتال خارج از خانه (DOOH) به رسانههای پویایی اطلاق میشود که در شبکههای مبتنی بر مکان در مکانها از جمله، اما نه محدود به: کافهها، فروشگاههای مواد غذایی، بارها، رستورانها، باشگاههای سلامت، کالجها، سالنها، پمپ بنزینها، فروشگاههای رفاه، توزیع میشوند. آرایشگاه ها، فرودگاه ها و فضاهای عمومی. PQ Media DOOH را با دو پلتفرم اصلی تعریف میکند، شبکههای مبتنی بر مکان دیجیتال (DPN) و بیلبوردهای دیجیتال و تابلوهای تبلیغاتی (DBB). شبکههای DOOH معمولاً دارای صفحهنمایشها، کیوسکها، جوکباکسها و/یا جمبوترونهای مستقل هستند. رسانه DOOH به صاحبان مکان و تبلیغکنندگان به طور یکسان از این جهت که میتوانند مشتریان و/یا مخاطبان را درگیر کنند و دامنه و اثربخشی پیامهای بازاریابی را افزایش دهند، سود میبرد. به آن علامت دیجیتال نیز می گویند.
در ایالات متحده، صنعت DOOH انتظار می رود در سال 2021 به 3.25 میلیارد دلار رشد کند که نشان دهنده 36٪ از کل هزینه های OOH است.
دلیل اینکه این دسته به سرعت در حال رشد است این است که افراد پرمشغله معمولاً در خانه مشغول هستند و با معرفی و پذیرش دستگاههای ضبط ویدیوی دیجیتال (DVR)، فرکانس تماشای تبلیغات تلویزیونی سنتی را کاهش داده است. هر روز تعداد بیشتری از بینندگان تلویزیون از تبلیغات گذشته با دستگاه های DVR خود چشم پوشی می کنند و تبلیغات خارج از خانه را جذاب تر می کند. یک مطالعه تحقیقاتی رسانه ای نیلسن در سال 2009 نشان داد که 91 درصد از دارندگان دستگاه DVR از تبلیغات خودداری می کنند. در نتیجه، تبلیغکنندگان سنتی تلویزیون تشنه یک جایگزین موثر هستند و به نظر میرسد تبلیغات دیجیتالی خارج از خانه یکی از راهحلها باشد. به نظر می رسد تبلیغات دیجیتال خارج از خانه راهی مقرون به صرفه برای تبلیغ یا بازاریابی هر برند یا محصولی باشد. استفاده از بیلبوردها و نمایشگرها برای تبلیغ برند روشی کمهزینه برای تبلیغات نسبت به تلویزیون، رادیو، روزنامهها و رسانههای دیگر است. مجری تبلیغات محیطی در مسیر سالن اجلاس
DOOH شامل صفحه نمایش های مستقل، صفحه نمایش روی ساختمان ها، کیوسک ها و رسانه های تعاملی موجود در مکان های عمومی است. در دسترس بودن صفحهنمایشهای LCD ارزان قیمت با پخشکنندههای رسانه داخلی، راه را برای شرکتها برای افزودن پیامهای ویدئویی تعاملی در نمایشگرهای نقطه خرید (POP) باز کرده است. نمایشگرها به مصرف کنندگان این امکان را می دهند که در لحظه تصمیم گیری در مورد محصول یا خدمات، اطلاعات بیشتری دریافت کنند. رشد صنعت DOOH در سال 2009 رو به افزایش بوده است و تولیدکنندگان POP، تبلیغکنندگان و توسعهدهندگان محتوا بیشتر به سمت دیجیتال رفتهاند. پیشرفتهای فنآوری هزینهها را پایین میآورند و تابلوهای دیجیتال ارزان قیمت دسترسی به مصرفکنندگان را در مقیاس بزرگتر آسانتر میکنند.
DOOH در مکان های مختلفی از جمله پمپ بنزین، فروشگاه های مواد غذایی، رستوران ها، سالن های ورزشی و وسایل نقلیه اشتراکی حضور دارد.
به گفته Nielse، با وجود تلویزیون های دیجیتال در پمپ بنزین ها، نزدیک به 52 میلیون مشتری هر ماه از آب و هوا، اخبار ورزشی، شایعات افراد مشهور و تبلیغات با بنزین خود دریافت می کنند.
منبع: