به ناشران هارپر کالینز برای انتخاب به عنوان برنده کمپین ماه آگوست تبریک می گوییم! هدف کمپین بازاریابی آنها ترویج عرضه کتاب جدید کمدین راب بکت با عنوان یک  مجری تبلیغات محیطی خیابان ولیعصر قانون طبقاتی: زندگی به عنوان یک مرد طبقه کارگر در جهان طبقه متوسط ​​بود. ما این بیلبورد را به عنوان برنده خود انتخاب کردیم، زیرا تبلیغات آنها به قدری چشمگیر و زیبا طراحی شده بود که آن را یک "قانون کلاس" واقعی در نظر گرفتیم!

نه تنها طراحی آگهی به خوبی انجام شده بود، بلکه یک چراغ چراغ قدیمی به طور طعنه آمیزی و غیرمنتظره در کمپین تبلیغاتی ظاهر شد که آن را به یاد ماندنی تر کرد! راب بکت با انتشار یک ویدیوی خنده دار واکنش خود را نسبت به پوشاندن صورتش توسط تیر چراغ برق، در اینستاگرام سر و صدا به پا کرد. برای لامپ متاسفم، راب، همیشه آنجا بوده است! شرکت های تبلیغاتی خیابان ولیعصر
 
این بیلبورد و ستون لامپ، لحظه شهرت خود را در رسانه های اجتماعی داشتند، زیرا ویدیوی اینستاگرام راب تا کنون بیش از 100000 بازدید به دست آورده است! و در نتیجه پست های او در شبکه های اجتماعی، مردم به کنت رفته اند تا خودشان بیلبورد معروف را پیدا کنند و جلوی آن سلفی های خنده دار بگیرند. به طور کلی، این کمپین با موفقیت یک سر و صدای آنلاین عفونی و طنزآمیز ایجاد کرده است. این نشان داده است که یک تبلیغ با طراحی چشمگیر در یک بیلبورد مورد توجه قرار می گیرد، حتی اگر یک تیر چراغ در راه باشد! آراددیتابیس
 
هنگام ایجاد آگهی بیلبورد بعدی خود چه نکات مهمی را باید در نظر بگیرید تا به اندازه این آگهی موفق شوید؟
طراحی خود را ساده و سرراست نگه دارید 
عبارت خود را تا حد امکان کوتاه و شیرین نگه دارید تا بینندگان بتوانند به سرعت اطلاعات مهم را ثبت کنند. همچنین، تصویری را بگنجانید که نشان دهنده محصولی است که می فروشید یا خدماتی را که ارائه می دهید. در این مورد، بیلبورد یک کتاب و یک عکس از نویسنده را نمایش می داد.
طنز را بگنجانید
کمی شوخ طبعی خیلی تاثیرگذار است... به خصوص در تبلیغات! بیشتر مردم تمایل دارند تبلیغات بیلبوردهایی را که دیده‌اند و حاوی نوعی محتوای کمدی است به خاطر بیاورند. این استراتژی تمایل به جذب احساسات انسانی دارد و باعث می شود که آنها تأثیر طولانی مدت و به یاد ماندنی داشته باشند. تبلیغات در خیابان ولیعصر تبریز
 
از محیط اطراف استفاده کنید
 
چه کسی فکرش را می‌کرد که روزی وجود یک تیر چراغ در جلوی یک بیلبورد، بحث شهر باشد؟ استفاده از محیط اطراف یک بیلبورد که در آن تبلیغ شما نمایش داده می شود، می تواند به شما کمک کند تا یک کمپین بازاریابی موثرتر ایجاد کنید. شما هرگز نمی دانید چه ایده (یا شی) خلاقانه ای ممکن است خود را ارائه دهد!