تبلیغات محیطی موثر
پرداختن به این واقعیت جدید می تواند یک فرصت عالی باشد. پیکاپ کناری، مانند سایر محصولات ، سریعتر از فروشهای معمولی در فروشگاه نیست. تبلیغات در جاده فیروزکوه فروشارانی که این مسیر را طی می کنند، هر دلیلی که برای این کار داشته باشند، در وسایل نقلیه خود می نشینند و منتظر می مانند. هستقرار نمایشگرهای بزرگتر که از قسمت بزرگتری از پارکینگ قابل مشاهده هستند، یا چندین نمایشگر کوچکتر که در سراسر یک پارکینگ توزیع شده اند، می تواند برای دستیابی به این مخاطبان ارزشمند باشد در حالی که آنها کار دیگری ندارند. تبلیغات نمونه ای از یک صفحه نمایش دیجیتال بزرگ را نشان می دهد که ممکن هست از یک پارکینگ قابل مشاهده باشد صفحهنمایشهایی مانند این که در پمپ بنزینهای به کار میرود میتواند به دسترسی فروشاران در پارکینگها کمک کند و برای شانس بهتر جلب توجه این افراد، صاحبان رسانه باید اطمینان حاصل کنند که پلتفرم انتخابی آنها توانایی نمایش محتوا و پیامهای در حال تغییر را ارائه میدهد. این به تبلیغکنندگان اجازه میدهد تا خلاقیتهای مختلفی را بر اساس محرکهای خارجی، مانند آبوهوا ارائه کنند. همچنین میتواند به تبلیغات اجازه دهد تا اطلاعات لحظهای مورد علاقه - ترافیک، آب و هوا، اخبار و غیره را در کنار تبلیغات نمایش دهد.تبلیغات پخش این نوع محتوای پویا در اطراف منطقه پیک آپ به صفحه نمایش ها کمک می کند پیام هایی را ارائه دهند که نیازها و علایق مصرف کنندگان را بهتر برآورده کند. این امر ارزش را برای خردهفروش، مصرفکننده و تبلیغکننده به یکباره به حداکثر میرساند. مجری تبلیغات محیطی در جاده فیروزکوه تغییر به ارزش برای پول، پیامهای مرتبط را به خوبی به همراه دارد همانطور که ممکن هست از رکود اقتصادی ناشی از همهگیری انتظار داشته باشید، مصرفکنندگان در تصمیمگیریهای فروش خود آگاهی ارزشی بیشتری از خود نشان میدهند. این امر مستلزم آن هست که برندها تاکتیکهای خود را تغییر دهند تا ذهنیت فروش متفاوتی داشته باشند، اما همچنین فرصت جالبی را برای رسانهها ارائه میکند. صاحبان دارایی های در محیط های خرده فروشی و اطراف آن. صاحبان شبکه می توانند از تاسیسات واقع در و اطراف مراکز فروش، مراکز فروش، و سایر محیط های خرده فروشی برای تبلیغ اقلام فروش، تبلیغات ویژه، و انواع دیگر پیشنهادات مبتنی بر ارزش مرتبط با مشاغل اطراف هستفاده کنند. این یک راه آسان برای ارتباط فروشاران با محصولاتی هست که میخواهند با قیمتهایی که دوست دارند، و فرصت خوبی برای هستفاده از قدرت متنی مبتنی بر مکان هست. نمونه ای از کالاهای تبلیغاتی نمایشگر دیجیتال موجود در محل را نشان می دهد مثال: ببینید چگونه برندها را با فروشاران در محل از طریق مرکز فروش متصل میکندتبلیغات حتی بهتر از آن، قدرت فروش فوری با کمک فروش فراتر از افرادی هست که برای شروع فروش خود وارد فروشگاه ها می شوند. یک نظرسنجی توسط Doddle (از طریق Retail Dive) نشان داد که 85٪ از افرادی که برای دریافت سفارش بر روی خط به یک فروشگاه مراجعه می کنند، در زمان حضور در فروشگاه، فروش بیشتری انجام می دهند.